Kamis, 03 Februari 2011

Cerita Aneh

Umar lagi asik asiknya nonton bola depan tipi,tau tau bininye nyelonong,
" Bang,lampu depan teras tuh putus,tolong gantiin ame yang baru dong bang.!"
" Masang lampu?!! lu kire gua PLN apah...!!! saut bang umar enteng.
" Ya udeh kalo kaga mau,benerin aje keran kamar mandi,itu tuh ampe luber luber gitu ".
" Benerin keran?!!! lu kire geu PDAM kali...!!! "
" Ya udeh,kalo lu pegi beli roko ke warung,gue nitip minyak "
" Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye,lu kite gue PERTAMINEEE...!!!", Umar sewot

Lantaran berasa digangguin mulu ame bininye,umar ngeloyor ke rumah tetangge,balik balik jam 2pagi .Tapinye umar kaget lantaran terasnya udah terang.Terus umar ke kamar mandi,aer udah kaga luber luber lagi,ke dapur jerigen minyak udeh full tenk.

Terus paginye umar nanya ame bininye sambil rada penasaran :
" Lu minta tulung ma siape..? "
"Gini Bang,abis abang minggat,gue nangis diteras.Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue kenapa nangis.ya Gue cerita ape adanye,juga soal abang yang sewot.Terus die nawarin buat ngebantuin,tapi ada saratnye."
Ape saratnye...??" umar penasaran
" saratnye bisa pilih,gue bikinin die roi atawa tidur ama die !!".
"Terus,elu bikinin die roti kan...? Umar ngdesek n nambah penasaran.
"Bikinin roti ??!!.. Lu kire gue HOLAND BAKERY apee...??!!


Ditulis ulang dari Suave catalogue.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Silahkan tinggalkan jejak anda.

Terima kasih sudah berkomentar